Friday, November 2, 2012

: TENSION..!! pimples...aduyaii :

erm..
minggu ni aku happy la sikit..
coz..
my mrccx dah genap setahun..

continue...(that day KIV)

31 Okt lepas
genap la setahun kereta aku..
so, insuran + road tax - settle
 kereta monthly payment pun x sangkut tuk bulan ni..- settle
byk perkara yang aku boleh kata settle awal..

cuma sekarang ni tunggu masa nak hantar service kereta..
next weekend..huhu $$$ melayang

semua yang di atas cukup untuk buat aku senyum..
^_^

tetapi..
ada perkara yang telah membuat aku rasa sedikit stress and tension..
muka aku..
walaupun pandangan orang tak la lawa mana kan..
tapi aku percaya ada gak rupe nyer..
ngeh..ngeh..
tapi..tapi..tapi..

aku tension sebab PIMPLES la..
pimples yg jenis sakit dan membesar dengan 'kaler putih kuning tuh'
haish..
makin letak pencegah.. makin 'lari' kuar kulit muka ku..
paling teruk sekitar dagu..
bila senyum kat orang lain..
they all pandang pimple2 terlebih dulu..

ermm..
agaknya.. badan aku sedang melakukan kerja-kerja pembuangan toxin kot..
sebab sekarang ni aku ada amalkan makan supplemen glutacol drink..
kawan aku yang storykan kebaikan supplemen ni.
lagipun produk ni baru release..
aku dah lama mencari..
last week baru jumpa..
beli 1 kotak ada 20 sachet..
maybe after consume tu..
pimples terkejut..
toxin2 dalam badan hendak dihalau keluar dari tubuh ini..

aku baru consume 1 minggu
1 sachet sehari walaupun dalam arahan suruh 2 sachet..
'biar lambat asal selamat'

so, aku bersabar jer la dengan pimples yang tubuh kat dagu aku..
rasa kegatalan nya tapi
untuk pembaikan kulit dari dalam badan..
aku perlu tabahkan hati..

hari ini juga..
aku dah start consume vitamin C organik 500mg..
makan 2 biji sehari..
for trial aku beli yang 30 biji dulu..
menurut web/blog yang aku baca...
boleh pulih kan jerawat/resdung/parut..
aku try ar..
kalau kesan lain seperti kulit tercerah.. BONUS la tuh..

paling penting..
rawat jerawat/resdung/parut
kat muka ni hah~~
baru konfiden level naik..
nak senyum pun lagi senang hati lor..
haha

ok..
i think.. itu saja untuk kali ini..
nanti aku share la keberkesanan amalan aku ini..
aku serius kali ni nak baiki masalah aku ni..
umur dah nak +1 angka depan next year..
kena bertindak dah..
boleh rekemen gak kaum keluarga t..
haha

adios for now..

^_^

GBU
LOVE JESUS

No comments: