Sunday, November 18, 2012

: gundah gulana :

haha..
aku kembali lagi..
aktif sungguh aku memblog sejak 2 menjak ini..
owh ya..
aku berharap sangat..
ini adalah entri blog aku yang terakhir 
berbunyi kesedihan..

mungkin aku bukan 100% memahami erti persahabatan..
mungkin aku perlu gali lagi apa makna persahabatan..
ATAU
aku kena cari aktiviti yang boleh membuatkan 
aku tidak terfikir sangat dengan masalah yang aku hadapi..

pada saat ini..
hati aku sudah kurang sakit..
tetapi lengan aku cukup lemah serta lenguh..
huhu

mungkin ada jenis orang yang hanya berkawan bila diperlukan..
lepas itu..
bubye~~
dilupakan..
and then..
bila diperlukan 
dicari semula..
huhu

aku seorang yang okay jer if ada orang mencari aku..
untuk ajak melepak..
sekurang2 nya lepas la stress and tension kan..
duduk di bandar yang agak memboringkan ini..
huh~~

tak sabar nak bercuti christmas..
aku amat tertekan dengan kawan aku..
aku menjadi mangsa kot..
bila dia boring, aku sudi jadi peneman..
so, sekarang aku sekadar ingin ditemani..
aku telah dilupakan kot..
sms pun tak reply..

helloo, aku cuma anggap kawan..
takkan la nk reply sms pun x sudi..
huh~~
 ow, orang setia kan.. tak nak curang..
sms dengan kawan pun boleh digelar curang ker??

aku ni boleh digelar ratu sms..
suka sms..
dan itu la sahaja hiburan aku..
kalau nak selalu melepak..kerja aku pula tak bergerak..

ok
thats it..
if dia reply sms or cari aku
aku still akan menjadi kawan dia..
aku tak jahat.. lagipun..
aku dan dia hanya kawan..
buat apa aku nak bodohkan diri aku..
sakitkan diri aku..kan~~
sakitkan hati aku yang baik ini.. haha

find..
biarla dia dengan dunia dia sekarang...
aku sedar la siapa aku..
angan2 aku jer lebih...
haha
maybe aku terover pula sebab dia dah rapat dengan aku..

positive..+++..positive beth
chayok2...


No comments: