Thursday, November 8, 2012

: 2 THINGS :

Haluuu...you all.
sihat...
^_^
as usual, blogger mesti akan tulis..
mmm.. ada ka orang baca blog aku..
hehe

okay~~
berbalik kepada topic aku..
ada 2 perkara aku nak luahkan dalam blog kali ini..
perkara lepas dan hari ini..

perkara lepas..
berkenaan misi aku hendak menderma darah..
misi hari pertama gagal..
aku cuba hari kedua pula..
aku keluar awal dari rumah seperti mana kawan aku advice
7.30am..(lambat sikit)
tetapi..
masalah parking tetap sama..
aku kena pusing hospital banyak kali jugak..
then aku pergi ada satu tempat...
illegal parking 
and aku sangat memastikan kereta boleh reverse dengan selamat
tanpa 'menyondol' kereta aku..

okay,
dah selamat parking..
misi berjalan..
aku tak tahu tempat nak menderma..
just jalan jer..
nasib signage hospital sangat membantu..
sekejap jer dah jumpa..

aku melalui proses biasa orang menderma lalui..
especially, pertama kali macam aku..
isi borang, check darah, interview..

erm.. adakah misi aku berjaya..??
haha 
TIDAK!!..
misi aku tidak gagal tetapi TERTANGGUH 
atas sebab aku baru menerima suntikan pada bulan 10..
aku diserang angin dalam perut.. doc dah suntik kat pinggang..
so, doc yang interview aku tak sure ubat apa yang telah di suntik..
Doc pun tak berani nak suruh proceed...
jawapannya..KIV laa..
aku target bulan februari tahun hadapan nak derma..
maybe kali ni tak ikhlas 100%..ada makna tersirat.. Tuhan tahu dah.. 
hehe

Okay~~
SECOND things..
OMG~~!!!
pagi tadi aku nak p kerja..
aku nampak ada orang berkumpul kat padang kawat, nak p outstation kowt..
zappp~~
aku terpandang seseorang..
iras2 MR A..
haish~~ takkan dah balik tak bagi tau aku..
ermmm.. ^_____^
angau apa.. asyik teringat Mr A.. haha
aku berangan jer dengan Mr A..
buat aku tersenyum jer..
bengong dah kepala otak aku..
that day dia kata cuti abis this week lar..
aku tak tau~~
sebab aku tak bercontact dah dengan dia seminggu lebih..
so, aku tak tau latest news dari dia..
erm.. 
kita tunggu dan lihat..
ada tak dia cari aku selepas tamat minggu ini..
lagipun~~
dia ada beli sourvenir untuk aku.. takkan taknak bagi kan..
haha..
sebab dia antara kawan rapat aku buat masa ini..
tidak lebih dari tu okay...
itu lar jadi angau sbb aku tak nak ganggu percutiaan dia..
muahaha..
harap orang itu pelanduk 2 serupa la kan..
bila pakai uniform.. macam serupa jer..
hehe
if tak.... melting la aku~~~
 apa ka itu...

erm.. okay la..
hari ini aku nak focus kerja..
hati gundah gulana..
so..
luahkan di sini...

sekian

LOVE ya..
~chikbeth~

 
 

No comments: