Thursday, October 25, 2012

: bodoh kah aku :

semakin aku ingin memajukan diri..
semakin aku mengalami kesukaran serta pelbagai rintangan yang perlu aku lalui..

erm,
blog ini menjadi tempat luahan aku..
blog ini menjadi pemegang 'RAHSIA' aku..
rahsia yang aku luahkan
BUKAN untuk diwar-warkan kepada pihak lain..
aku buat blog sekadar ingin meluahkan rasa terbuku di hati..
kepada siapa2 yang ada membaca..
biarlah ia menjadi rahsia antara kita..
biar pun aku tidak mengenal si pembaca..

bodoh ka aku..
aku rasa macam hilang masa untuk meng'enjoy' kan diri..
maksud aku enjoy doing my works..
goverment dapat bonus..
swasta mcm we all.. bila ntah..?
everytime tanya.. mesti ada alasan..
aku dah cukup bersabar..

aku perlu bawa kedua-dua kaki aku melangkah keluar dari kawasan ini..
keluar dari comfort zone..
apa yang aku takut sangat???

takut bulan2 takda duit nak bayar duit kereta?
isi minyak?
nak bayar bil telefon?
loan?

baca buku motivasi nak boost kemampuan diri..
tetapi
engkau tetap di tempat yang sama beth...
wake-up, wake-up...
kemudahan yang ada tidak akan berkekalan..
go anywhere you wanna go..

Believe in Jesus Christ..
He will be with you...
Don't wait and no excuses!! for you to develop yourself..
its time!!!
its time!!!

Please!!!!!!
engkau tidak bodoh tapi perlu kan semangat lebih untuk keluar dari kempopong sekarang...

chayok2....
 

No comments: