Wednesday, November 21, 2012

: Tidak Sabar :

huhu
bulan november dah hampir ke penghujung..
tak sabar rasa nya nak balik ke tanahair ku..
Sarawak Bumi Kenyalang..

menghitung hari..
30 hari lagi
bukan nak lari dari masalah..
cuma
nak mencari ketenangan
melihat kedua orang tua ku..
anak-anak buahku..
ahli keluarga aku yang lain..
huh~~
cukup tak sabar..

paling penting aku berada ditempat sendiri..
 dalam menunggu hari nak balik..
aku sedang berusaha nak kurangkan berat badan aku..
last timbang... 53.1kg.. haish..
tapi sekarang rasa dah turun sgt..
seluar longgar kot..
this week akan timbang..
and then
aku sibuk juga 'bersihkan' wajah..
kalau boleh masa dah balik nanti muka aku betul2 kurang jerawat..
walaupun jerawat kat muka ni takde la sentiasa ada tetapi bekas2 tu sentiasa ada..
huhu..
hasil amalan vitamin c 500mg organik..
dah nampak perubahan sikit..
awal2 guna that day.. 
perghhs... banyak giler pimples keluar area dagu n atas bibir..
sabar jer la..
dah makin recover..as long toksik semua keluar..
^_^

dalam rasa tak sabar nak balik bercuti..
aku jadi risau sebab mood rajin aku merundum..
asyik pending jer keja2 aku..
risau yang amat..
huh~~

Doakan supaya aku boleh naikkan mood nak buat kerja..
kerja sekolah
kerja ofis..
side income..
tolong kawan..
semua la kerja aku kena buat..
 sepatutnya aku sangat sibuk..

Doakan juga aku sentiasa berfikir positif..
supaya aku boleh handle masalah aku secara matang...
kalau nak layan sangat hal2 remeh.. sendiri akan rugi..

so, 
aku tak sabar dah nak settle kerja2 aku..
supaya dapat bercuti dengan aman..
and 
NEXT YEAR
akan menjadi hari yang sibuk bagi aku..
Tuhan, sertai aku..
Tabahkan hati aku.. kuat kan hati aku..
menempuh segala dugaan dan cabaran...
dan dapat mengurus masa aku dengan baik..
 +amen+
 
I LOVE JESUS MORE
chikbeth

No comments: