Tuesday, October 16, 2012

: 16 OKT 2012 :

Apa signifikan nya tajuk blog aku kali ini..
16 October 2012
means sudah 16 hari kita melalui bulan oktober..
baki $$ belum menjelma..
haishh~~
kesabaran aku diminta meningkat..

aku sedikit stress 
apabila aku memerlukan $$ 
contohnya hujung minggu ini nak menghadiri kelas..
perlukan $$ nak beli tiket bas..

aku hanya ingin berdoa..
Tuhan,
berikan aku kekuatan..
kesabaran..
ketabahan..
sukacita..
yang tidak terhingga buat aku melalui kehidupan pada tika ini..

dan
aku bersyukur
sebab semester ini aku punya 1 kelas sahaja 
dan aku kurang menggunakan $$ untuk perbelanjaan persekolahan..
aku bersyukur
sebab engkau berikan aku kasih yang membuatkan 
aku lebih menghargai diri dan orang lain..
and
 aku menjadi lebih dekat dengan DIA..

Thank you Lord
&
I LOVE U

~chikbeth~

No comments: