Tuesday, September 4, 2012

: CUTI SEMESTER :

Haluu everybody...
last week we all dah start cuti semester..
bagi we all yang takda final exam consider cuti dah start..
hehe

so, 
aku dah free..
kerja sekolah dah settle..
kerja praktikal pun 'over' dah...
kerja ofis tak byk..
aku rasa macam masih blur2 after cuti hjg minggu yg agak panjang..
bercuti dari bekerja tapi tidak berehat pun..
sbb urus my cousin dftr d UTM..
so, enjin lambat sikit panas..
hehe

then,
sekarang ni aku kurang sibuk
malas pun dah 'tercuit2' untuk menginap dengan aku..
owhoo.. no..no..
tidak boleh!!

bahaya..
nanti nak halau sikit punya susah..

so, aku kena plan ape yang aku nak buat 2 minggu bercuti..
hjg minggu ni dah ada jemputan berhari raya..
hehe
tapi rasa nyer pagi sabtu tu aku nak memasak..
either masak bubur pedas sarawak or telur itik masak cili api..
or masak 2,2 
rajinkan...
haha
kebarangkalian bubur pedas kot..
sebab dah dapat daun singkel/buas2
fly from Miri, Sarawak..
cuma nak kena research and study cara2 nak memasak..
aku tak pandai sangat masak masakan yang unik ni..
thats y kena study lu..
well, love to have perfect cook..
haha
~over~

nak pertajamkan skills memasak...
hahaha

other plan,
membaca..
siap kan outstanding side income project
mesti create GOAL ni..
if tak,
2 minggu aku jadi sia-sia..
MASA itu EMAS 


may GOD be with me..
^_^

No comments: