Friday, September 14, 2012

: New experience :

halu hi..hi
semalam aku jaga site..
ada la sedikit kerja yang company we all dapat..
sure dapat tampung kehidupan untuk bulan seterusnya.
because ada $$ masyuk..

ohoo..
bukan itu aku nak luahkan...

aku rasa macam tak boleh nak control diri semalam..
time kat site..
sebab biasa bila aku yang supervise or consult kat site..
all workers yang bos aku cari pasti tahu apa yang perlu dibuat..
tetapi 
semalam..
memang bagi aku suatu pengalaman baru..
di mana 
mereka ini macam 'blur' jak bila datang site
aduii..

aku dah bersikap negative di situ...
aku tak boleh nak fikir secara positive..
huh~~~
aku ingatkan bila dah explain 2 days before they all tau benda apa nak buat..
rupanya salah faham..
apalagi..
aku pun call superwoman ku..
iaitu bos aku..
dia boleh jawab apa jua persoalan aku ini..

so, after a few minit dah 'blur2'
ada la situasi yang perlu i lalui..
at last settle..

semalam hanya kerja2 dismantling existing cable jer..
so, after dah hilang blur...
all the guy buat kerja2 dismantle dengan aman..
cuma die kena fikir lebih ar nak recabling after ni..
semalam orang Iperintis dah turun site nak tengok keadaan site
and banyak benda we all discuss..
regarding LAN cable..
for electrical, takda masalah..
coz
both of electrician dah faham kerja di situ..

anyway..
Good luck for me today..

esok lariiiii... to kl.. ada kelas lar~~

Jesus, I love u..
Thank you..

chikbeth

No comments: