Sunday, September 16, 2012

: the feelings :

ouch...
i hate this feeling..
again~~
i can feel that...
you know what kind of feeling i say..

this morning,
i open my wifi..
the first words my eyes stare at...
'when you're in love with your friend'
erm, 
haha
i don't think so, i'm in love with my friend..
but i do love him but not more then a friend..

i love to going out with him..
having dinner with him..
its just like to fulfill our free time..
and spend our time together..
i have no other friend that i can bring lepak2..
semua jauh-jauh..
adapun isteri2 org and limited la nak ajak keluar..

the feelings...
how i want to describe this feeling..
my heart not beating..
but i feel sakit, panas, senak..
sometime rasa nak nangis 
i think that's better coz make me feel better
but tak boleh pula nangis..

why or kenapa i feel like this..
because...
honestly, i have 2 persons that willing to layan my sms..
boleh layan every sms lar..
my friends 'A' and my cousin 'B'
sorang Sabah, sorang of coz lar Sarawak...

maybe macam tu kot life orang yg x ramai kawan..
so that, i lebih suka menyibukkan diri..

dengan B, dah slow down..
malas nak ganggu for the time being..
baru seminggu tak bersms tapi mcm dah lama..
so, i afraid i'm annoying him..
sms bukan sekejap.. mau 2,3 jam main sms...
so, pasal itu lar.. dah slow down..
even i boring terpaksa la menolak untuk menghantar sms kat mr B..
if i try hantar pun.. nanti dia tak reply..
i x senang hati pulak..
baik jangan try..haha
biasa sms lar sbb jauhkan..
nak jumpa susah..
tunggu balik Kpg..
itupun kalau terjumpa

then dengan mr A,
kerja dia ni selalu outstation..
hari ni pun dia akan pergi outstation ke pantai timur..
sebulan..
so, bila dia ada d Kuantan..
dia la peneman bila dia ajak keluar..
tapi bila dia free jak la..
sbb dia ada ramai kawan..
so, priority kawan lama lar..
i kira kawan lama juga and jarang2 berjumpa
haha..

even this week pun kami takda berjumpa..
last dinner isnin hari tu kot..lupa dah
then langsung tak sms and keluar melepakss..
 bila dia pergi outstation..
perasaan aku bercampur baur..
rasa sedeh pun ada..
kesepian pun ada ni..
coz lepas ni takda geng melepaks.
takda kawan nak berjalan2 pusing Kuantan..

seriously, aku mmg tak ramai kawan..
ada pun yang sudah berkahwin..
i tak berapa suka nak ajak durg melepaks
limited time..

thats y bila aku kena 'tinggal' mcm ni..
untuk 2,3 hari aku bertarung dengan feeling tuh..
kadang2 perlu nangis baru rasa ok..
tapi tak boleh pula nak nangis..
so, aku perlu belajar untuk control feeling itu..
di luar nampak ok tapi di dalam perghss~~
even just as a friend jak pun..

kalau my housemate balik kampung
and tinggal i sorang
pun terasa jugak that feeling..
rindu kot..
mcm tu..
tapi as i mention earlier..
i only anggap mr A n mr B as a friends
so, kalau lebih2 nanti they ingat i macam desprate nak durg..
i tau mana i duduk..
nak sms pun jadi takut bila ada rasa macam ni..
takut nanti mereka fikir apa..
mengganggu mereka ka..

aku hanya ingin menjadi kawan dan kazen yang boleh di bawa berborak..
kalau mereka ini ada GF, i tak kisah..
menjadi seorang kawan sudah cukup bernilai dari menjadi seorang BF or GF..
sbb dengan kawan kita boleh share segalanya..
dengan GF or BF kita perlu jaga hati..
tak boleh nak gurau lebih2..kan..

Tuhan akan bagi Jodoh terbaik bagi kita semua..

erm, ok la..
itu jak yang aku nak luahkan pagi ini..
dari semalam susah hati..
sebab mr A nak berlepas pagi ini..
tapi dah lama kawan dia dah ok.. dapat terima kot cara aku berkawan..
memang pun boring sbb aku ni kalau blh hidup sesuai dengan peraturan Tuhan..
nak kata baik tak la baik..
tapi sapa2 yang kenal aku
mungkin tahu apa yang aku maksud kan..
haha
 huh~~
kejap lagi mr A berlepas..
bubye..
kalau dia ada sms perlepasan pun dah cukup buat aku tersenyum..
 or aku sms bubye tuk dia..
ada juga ego aku ni...
hahaha

k la..
bubye
nak get ready p church

~happy sunday~



No comments: