Wednesday, September 19, 2012

: mr CCX birthday :

oHoo..
tak terasa..
rupanya nak cukup setahun dah 'anak kedua' aku..
mr CCX 1307.. myvi premium aku..
tak lama lagi aku kena spend duit nak celebrate birthday die..
ohoo..ho..
byk jugak die nak cekik darah aku ni..
takper
buah hati kesayanganku..

dah banyak tempat dia bawa aku jelajah
timur barat
utara selatan
naik bukit, turun bukit..
setia menemani aku..

ada juga 2,3 kali sakit..
sakit yang buat aku risau dan tak selesa..
tapi so far,
after admit beberapa hari..
dah ok dah sikit..
version manual. mmg cmtu kot..
kilang buat ala kadar.. huh~~*_*

aduii..
harap dapat la payment untuk project terbaru ni cepat sikit..
tahun depan kena saving awal2 nak celebrate birthday die..
sure die tak minta punya...
kena hantar reminder ada la..

haha

k la 
nak chow isi perut..

LOVE ya 

chikbeth

No comments: