Monday, November 7, 2011

: baca blog blogger lain :

hehe
petang ni..
cara-cara nak cari mood nak buat kerja..
aku merajinkan diri update isi blog aku untuk bulan november ni..
lepas dah habis karang cerita..
aku tiba-tiba ter'rajin pula nak baca isi blog blogger lain..

memang best
aku suka blog yang buat cerita yang sempoi
ikhlas dari hati
menarik..

kebanyakan blog yang aku terjah akan menceritakan pasal kehidupan mereka..
ini yang buat aku tersedar..
SEDAR lagi
hehe
dah lama aku tak buat cerita yang agak menarik untuk di baca..
kalau tengok apa traffic blog aku ini..
ada juga yang sudi membaca blog aku yang tidak seberapa ini..
sedikit sebanyak ada maklumat yang reader boleh dapat
atau
boleh menghilangkan kebosanan..
haha

tidak apa lah..
bila aku ada masa..
boleh la attach sekali gambar-gambar untuk tatapan pengunjung blog aku ini..

hehe
bersemangat la pula..

adios amigos..
wa chow lulu...

^_-

c133h

2 comments:

nadiawidyawati said...

Salam.Nama saya Nadia, PhD candidate di Monash University, Australia.Boleh beri email address?Nak tanya something pasal kaum Melanau.Terima kasih ya

13_chikbeth_07 said...

bethanis_thea@yahoo.com