Monday, November 7, 2011

: aku bosan 2 :

aku bosan..
haha..
mmg aku rasa bosan tapi aku tidak mahu letak rasa bosan aku ini di wall post facebook
nampak tak ke'ego'an sedang menerjah diri ku..
huhu
biar ia berlaku sementara jer..

memang aku tidak mahu kemana2 hari ini..
aku mahu rehat..
cuba nak siapkan kerja yang patut
walaupun list nampak macam sikit
tapi bagi aku
yang mempunyai sifat
suam-suam rajin..
kena jugak siapkan
paksa diri..
selagi tak memulakan
memang tidak akan bergerak langsung..
last minit..tarikh akhir tidak akan memberi apa2 makna..
kerana
masa sudah tamat..
jangan anda rasa menyesal pula..
baik anda segera SEDAR sekarang!!!!!
sila buat kerja anda..
walaupun bosan macam mana pun..
kerja perlu disiapkan..

EVIL...
sedang menapak dalam diri anda..
segera la halang..
buat mana yang termampu.
yang penting ada progress daripada langsung tiada
sekurang2 nya ada percubaan..
ok..

sila noktah.
dan
buat kerja..

huhu
dah lari topic..
yang penting.. luahan ini dari fikiran dan hati ku...

aku yang risau..
chikbeth

LOVE ya n My LORD..

No comments: