Tuesday, January 3, 2012

: salah satu azam baru :

selepas 9.1.2011

aku rasa nak delete semua gambar2 di facebook...
aku nak kurangkan berfacebook..

Jika, aku ingin berubah..
jika aku ingin meneruskan dengan studio topical..
kerana masa itu emas..
setiap saat adalah penting...

jika aku mahu kehidupan yang lebih menghargai masa..
jika aku ingin kehidupan yang lebih terurus..
jika aku mahu masa yang cukup...

jika aku mahu tahun 2012 memberi sejarah yang indah..
jika ingin berubah..
jika ingin berubah..

apa jua perkara yang berunsur positive..
yang penting mengajar aku untuk bersikap optimis..

tiap2 tahun aku berazam sedemikian rupa..
tetapi
susah sekali hendak dituruti ...

salah siapa??
diri sendiri juga...

Lord, Jesus..
Help me....
i believe in you..
i can do it...

yesh..yesh..yesh...

amen.

chikbeth

No comments: