Monday, January 30, 2012

: stress :

huhu
beberapa hari ni..
aku sibuk mencari apa masalah yang aku hadapi
sebenarnya..

adakah aku dilanda kesepian??
adakah aku mengalami stress?? tension??
adakah aku ada masalah kesihatan yang tidak diketahui???

aku jadi bingung...

bila di pejabat.. aku seringkali rasa mengantuk..
mungkin terlampau banyak kerja yang aku kena settle..
yang mana aku masih pegang..
dan tak mahu lepaskan.
kerana percaya aku mampu nak siapkan

tetapi..
huh~~
banyak sangat berfikir kot..
sampai tak tahu nak siapkan yang mana dulu....
huhu

then,
beberapa hari ini juga aku mencari
cara-cara mengatasi yang di sediakan secara duniawi..
walaupun jalan terbaik adalah berdoa kepada Tuhan...

hanya sekadar ingin mengetahui cara lain..
supaya aku tidak leka dan menghabiskan tahun ini secara sia-sia..

huhu

GOD i LOVE u..
HELP Me..

amen.

chikb3th

No comments: