Tuesday, January 24, 2012

; cabaran :

huh~~
hari ini 24 january 2012..
so, dah 24 hari kita hidup di tahun baru..
masih awal2 ni.. senang ar nak kira..

cabaran..
sudah saya rasai sejak 1.1.2012
sampai sekarang masih lagi terasa cabaran mengelilingi diri..
huh~~
mengeluh..mengeluh..

aku sudah mula merasa bosan dengan apa yang aku lalui setiap hari..
seperti tiada pembaharuan di dalam pekerjaan..
masuk ofis, buat kerja..
if takde..
online..online..online..and online..

tension pun ada bila mana...
aku menjadi lemah dan longlai untuk melakukan kerja..
aku menjadi passive...

kadang2 aku terasa ingin membuat kerja yang lain mencabar..
yg lebih agresif...
baru ada kemajuan dan keyakinan tertanam dalam diri..

sekarang..
perangai lama.. masih belum dapat di kikis..
janji nak buat tp tak buat2...
malu lar..
huhu~~

semangat tu dah ada tetapi penghasilannya hampeh..
terukss...

GOD Help me..

aku berdoa jika aku tak dapat lakukan or usahakan perubahan itu pun tiada gunanya..
don't be perfectionist beth...
u live is to learn...
huh~~

i promise
i promise
i will

GOD, please help me and be with me..

AMEN

No comments: