Friday, December 30, 2011

: sedih :


Sedih.. itu ayat yang sesuai untuk mengambarkan perasaaan aku..
sedih apabila kita tidak dapat perasaan gembira..
kenapa?
hujung tahun seperti ini..
lebih mengembirakan jika dapat berada di Tanahair ku..
bersama keluarga tercinta..
tapi tahun ini tidak boleh kerana commitment study.

aku rasa sesiapa pun akan merasa perasaan seperti yang aku alami..
terasa sebak di dada..
rasa nak menangis..
rasa sunyi..

apa ubat untuk menghilangkan rasa sebak dan sedih ini..
erm..
aku pun tak tahu..
aku hiburkan hati dengan mendengar lagu rancak..
waka..waka..eh..eh..
lupa seketika...
betul kata orang
jangan biarkan waktu kosong...
penuhkan dengan aktiviti..
maka anda akan lupa seketika masalah yang ada...


apa-apa pun...
hidup mesti diteruskan..
chayok2...

chikbeth

No comments: