Tuesday, October 1, 2013

: he so cute..!! omg!! :

haha...
pembukaan kepada post untuk bulan Oktober.
patut nak karang bulan lepas..
tapi komputer line problem..
*kes boikot aku ni..huh~~
hehe

damm, tajuk agak hieww~~
hahaha
ala, sekali sekala..
cuma aku takde geng nak cakap..
hahaha

aku terserempak dengan orang ni kat ofis..
hehe
ade la kerja yang dia perlu buat kat ofis..
haha
mula-mula..
biasa jer pun..
i yang tolong buka pintu.. 
(well, pintu we all manual open jer.. takde nak tet* dari tempat duduk..)

orang ni buat muka kiut* bahasa isyarat nak buat something..
i thought nak jemput 'kawan' lama we all yang dah tamat kontraknyer..
huhu
owh, bukan lah.. orang nak pasang 'sahabat' baru..
jemput masuk..
tak layan pun..
i pun get ready nak balik/gerak ke KL..

seperti biasa, 
i ni kadang2 terlebih friendly.. 
akan tanya itu/ini..
so, dari situ la.. 
nampak orang ini.. friendly juga..
haha
first impression okay~~
selebihnya i tak tahu...haha

kejap2 aku buat keje, kejap aku tanya soalan lagi..
datang pula otak gila2 aku..
sambil orang2 ini, buat keje aku sakat jugak..
owh, dia layan dow~~
hahaha
*melting...
*pingsan.. *_*
kahkahkah

aku pula jadi nervous..
fuh~~
maybe, i macam annoying juga... bebel2 macam makcik..
haha
well, aku nak... 'sahabat' baru nanti akan bertugas seperti 'kawan' lama...
so, i for sure nak semua di setup dengan sempurna..

haish~~
aku dan kawan aku tolong lar sikit2..
segan pula nak suruh tolak file cabinet sebab mereka datang nak siapkan 'sahabat' tu jer..
hehe
ada la adegan2 yang lucu and komedi romantik gitu..
hahaha
antara aku dan dia..
haha
a bit gentleman..
slow talk/softspoken..
eermm...
gila tak gila aku ni...
hahaha

then, aku just prepare barang2 aku nak balik dah..
tapi terstuck...
aku nak duduk lagi sampai mereka siap okay~~..
drive kot p KL..
takper...
haha dasar makan buluh miang.. *awww
(fuh~~ mane chikb3th yang dikenali..)
hahaha sekali sekala...

hp berbunyi, aku pick up..
owh, my sister... 
cakap pula bahasa 'german' we all aka Melanau

then, his friend nak p toilet..
time tu la dia interview aku kejap..
hahaha
dia boleh agak aku orang borneo..
tapi tekaan aku orang Sabah adalah *tet.. salah..
aku orang Sarawak..

boleh tahan juga body language die..
aku buat bodo jer..
tp x sampai la tahap 18sx okay..
(gaya lelaki gentleman)
ada rasa nak berkenan ker..
or u adalah sweet talk punya guy.. 
haha

macam aku tak perasan.. 
padang2 aku, jeling2 aku.. sengih2.. haha
aku pun balas.. angkat bulu kening.. haha
*pengsan lagi....

so, duk dak..duk dak..
buat demo lar..
tak settle jugak..
kena tunggu isnin pula..

tapi bukan dia la yang akan datang..
orang lain dow...
takper la..

itu sekadar drama pada hari itu..
haha
bukan selalu kan nak overacting..
tapi memang muka dia agak CUTE bukan handsome..
comel jer..
tak tau ape nama..
tengok kat baju.. satu abjad, satu abjad, then Chan...
ermmm... maybe...
biarlah..

komedi romantik untuk beberapa jam jer pun..
hahaha

boleh bayangkan tak..
huh~~
kalau Sara ade..
mesti aku boleh buat aksi...
(terlompat2 manja sambil kata)
*OMGosh... he so cute!!!

hahaha

okay lar..
bubye....
^_^


No comments: