Monday, April 1, 2013

: april fool & gelisah :

hari ini 1 april
biasa orang akan panggil hari ni april fool
dimana orang2 boleh perbodohkan kita, tipu kita 
dan 
kita tidak boleh ambil hati and marah..

tapi..
sekarang dah tak ade orang celebrate...
tidak dibenarkan katanya..
i pun tak tahu kebenaran nya...

erm.. biarlah
yang penting..aku rasa gelisah hari ini
bila nak gaji..
esok mesti orang nak buat debit akaun untuk loan aku
haish~~
perkara yang aku tak suka..
bila bayaran seperti itu terpaksa tertunda
sabar jer la..
takkan la abis puasa kesabaran dah hilang..
huh~~
 
maybe aku penat juga kot..
selepas menempuh perjalanan 
KTN-JENGKA-KL-JENGKA-KTN
penat jadi driver..
umur dah semakin meningkat kot..
huh~~
tu la kena banyak bersenam..
petang ni rasa nak pergi jogging tapi aku belum rehat cukup..
tak boleh bagi diri aku terlebih letih dan tekanan
dah la kerja banyak nak settle..
aku susah nak cari mood..
rasa nak bercuti saje..
banyak pula nak guna $$ dua menjak ni..

tak nak kerja 
mana nak dapat duit kan..
huh~~
dengan keadaan cuaca yang panas menghangit ni..
lagi nak rasa lembap..
bukan nyer makin cergas..
haha

ok la.. harap dapat la duit beberapa hari ni..
aku banyak guna duit bulan ni..
nak bayar duit trip bali
nak buat passport
saving lagi..
bayar apa yang patut and wajib tiap bulan lagi..
huhu

Tuhan,
aku percayai engkau akan menyertai aku..
dimana jua aku berada..

LOVE JESUS MORE..

^_^

chikbeth

 


No comments: