Wednesday, April 3, 2013

: Penat :

huhu
ohoho
penat juga buat kerja ofis ni..
aku semakin lama, seperti dah hilang minat pula buat kerja melukis..
makin ada kerja, makin aku rasa malas..
baik lagi jadi orang gaji kat rumah..
semua kerja yang kita laku guna tulang empat kerat ni..

ya~~
sekarang memang guna tulang 4 kerat juga..
tapi lebih kepada otak 
memerlukan aku berfikir..

penat rasa nak memikir keja sekarang..
aku tidak tau mana aku letak cinta akan kerja yang aku laku sekarang..
dah macam wayang cina..
cakap lebih.. tapi x buat apa-apa

aku penat
bila kerja tak siap-siap..
malas sangat gaya nyer..

entahlah..
macam-macam cabaran yang perlu dilalui..
tak sabar rasa nak bercuti lagi..
huhu

penat..penat..penat..
adakah disebabkan usia kini..
owh tidak~~

erm entah lah..
~~mengeluh~~

ok la
itu sahaja..
bubye~~

LOVE Jesus

No comments: