Monday, April 1, 2013

: dah lupa :

hahaha
sesaat tadi aku dah lupa nak karang perkara apa..
seronok sangat mengeliat..
sampai terputus urat 
hehehe

ohoo..
aku dah ingat..
satu perkara yang asyik bermain dalam fikiran aku ketika ini..
drama adaptasi novel cinta kau dan aku..
perghss..
aku tertonton cerita ini secara tidak sengaja hari tu.
so, sekarang dah terjebak nak menonton cerita itu..
dah la dengan kemudahan you tube..
boleh google lagi cerita episode sebelumnya
lagi naik lemak and minyak aku 
sanggup ni, berjaga nak habiskan seberapa banyak episod yang boleh..
tapi aku tetap bagi ruang untuk mata dan badan aku tidur..

menambah parah lagi..
cousin aku membeli pula novel cerita ini..
perghss..
aku cakap nak baca dulu 
bukan nak baca dari mula..
cerita kat TV pun hampir habis..
jadi, aku cuma nak tau penghabisan cerita melalui novel ini..
kalau kat TV ada 3 episod lagi
nak menunggu pun lama wei..
sebab cerita ni bersiaran setiap khamis dan jumaat  pukul 10 mlm
di TV1..

bila dah abis baca..
terngiang2 pula ayat2 dari novel tu dalam kepala ni..
aduii..
ketagihan la pula..
dan
itu perkara biasa yang sering aku lalui..
bila ada cerita yang aku suka nak tengok..
menarik minat la konon..
jalan cerita menarik..
ok la..
boleh layan.. 
kalau aku busy.. kurang diberi layanan kot..
cerita tv ni..
haha

enjoy dulu semester ni..
sebelum semester yang sibuk menjelma..
^_^

I love Jesus

chikbeth

No comments: