Tuesday, April 30, 2013

: enjoy next month..!! :

ahaks..
hari ini penghujung bulan April..
beberapa kerja aku sudah hampir settle..
passport dah selesai..
itu yang 'selak' dengar lagu 'bawa aku pergi'
siap post kat blog lagi kan.. haha

aku nak tune off sekejap dari dunia pekerjaan..
4H 3M trip ke Bali

walaupun pada mulanya 50-50
aku tetap usaha supaya aku berpeluang untuk menjejak kaki
ke ruang 'international departure'
dan menjejak kaki secara realiti di bumi asing..
^_^

$$
mungkin menjadi masalah tetapi aku malas nak fikir..
Tuhan tetap memberi pertolongan untuk aku..
aku percaya..
^_-

PTPTN..
walaupun sudah tersenarai sebagai
warganegara yang TIADA HALANGAN untuk ke luar negara..
aku rasa, perlu pastikan..
nama aku betul2 tidak tersangkut..
aku perlu menghubungi pihak PTPTN..
be with me Lord..
 
Mengundi..
aku berada diluar kawasan
oops, aku tidak mengundi kerana nama aku belum tersenarai..
so, aku tidak akan rasa bersalah..
hehe
sudah mendaftar okay..cuma last minute daftar..
aku percaya Tuhan akan bekerja semasa PRU-13 ini berlangsung nanti.
Dia maha tahu parti terbaik yang akan memerintah bumi Malaysia ini..
+Amen+

trip..trip..
bawa aku pergi
negeri orang aku dah jejak..
NEGARA orang.. to be soon!!
peluang ini
aku guna untuk hilang kan segala stress aku..
memulakan planning yang ter'stuck'
harap segala nya berjalan lancar..
^_^

semua kami yang akan menyertai trip ini..
Bless us Lord
+amen+

LOVE ya~
 
 

No comments: