Friday, March 15, 2013

: Membebel :

membebel...
biasanya akan dikaitkan dengan perempuan..
kadang-kadang lelaki pun akan membebel..
tetapi biasanya ini kerja perempuan..
hahaha
dalam family aku..
abang, papa, and adik lelaki aku
tak pandai membebel..
senyap jer..cool gitu ^_^

mama aku pun kurang membebel..
yang lebih membebel 
ermm *_*
aku kot..
haha
bila aku tak berpuas hati dengan setengah2 perkara..
selagi tak puas.. selagi tu membebel..
tetapi bukan setiap masa..
time dengan family jer..
banyak nyer.. sesi luahan yang membuatkan aku banyak bercakap..
bla..bla..bla..
sampai orang pun suruh berhenti..
hahaha

di ofis aku pun ada orang kuat membebel..
bos aku..huh~~
so, u all tau la my bos seorang wanita..
tapi aku tak boleh terima bos membebel..
 bebel die mcm telinga aku tak boleh nak terima.
*hate so much...
mama aku takde pun membebel sampai macam tu..
bikin panas..
terasa macam nak resign time tuh jugak.
tapi aku tahan jer la buat sementara waktu..
Tuhan pasti ada jawapan bila aku boleh meninggalkan tempat ini..

and
aku takut aku terkena jangkitan bebelan ini..
ada yang buat bodo jer..
tapi ada juga yang tak tahan dengan bebelan seorang perempuan

sekali sekala membebel boleh lar kan..
sebab ada pernah aku dengar sebelum ni..
perempuan perlu keluarkan 5000 patah perkataan sehari..
baru hati dia puas..
hahaha

anyway
all the best for me..
to face all difficulties in my life..
GOD be with me

+amen+

No comments: