Saturday, January 12, 2013

: Mood :

hadoii..
dimana aku dapat mencari mood..
untuk memulakan sesuatu perkara..
cth :
kerja-kerja menulis report proposal untuk Topical Studio/Study
(actually, ini bukan contoh tetapi perkara yang aku harus buat)

hadooii again..
aku sudah menyimpan azam dan keputusan yang tinggi untuk hal ini..
aku tidak mahu ia berlaku last minit again!!!...
please..
help me..!!

FOCUS chikbeth..
no PAIN, no GAIN..
itu ayat yang kawan aku bagi untuk aku..
kerja aku yang lain pun berlambaksss..
aku risau tidak dapat membahagikan masa..
seminggu sudah aku memulakan kerja di tahun baru..
still slow..
ermmm..
vision saja tinggi..
ibarat wayang cina pula aku rasa..
cakap lebih tapi tak buat..
huh~~
i HATE that words..

harap2
dengan luahan ini..
aku dapat sedarkan diri..
fikir apa yang patut aku harus FOCUS untuk tahun ini..
 apa yang aku plan tahun ini..
semua sudah di tulis..
aku percaya Tuhan telah mendengar keinginan aku ini..
aku tidak mahu.. 
final year aku belajar sekadar ingin lulus..
NO and a BIG NO...
aku belajar ada sebab..
bukan sekadar dapat segulung ijazah..
walau macam mana susah pun..
aku mesti faham apa yang aku buat..
bukan main terjah jer..

erm..
kenapa aku dijodohkan dengan bidang Architecture..
bekerja pula dalam bidang Interior design..
Kemudian, aku sambung pula dalam bidang 
Landscape Architecture..
mesti ada sebab...

mungkin dulu aku kata.. aku harus habis study sampai DEGREE..
sekarang aku rasa, mungkin ada rahsia Tuhan untuk kehidupan aku di masa hadapan..
aku masih mencari...

hah~~
dah melalut pula topik aku..
huahaha..
tapi ini adalah luahan hati..
apa yang kita tulis adalah dari hati kita..
ikhlas...dan fakta
bukan auta..
 hehe

go..go..go chikbeth
you can do it..

Jesus will be with me
+amen+
 

No comments: