Tuesday, January 29, 2013

: Kelam Kabut & Serabut :

ohoo..
tajuk yang cukup berunsur kehidupan -ve @ negative..
kerja aku bertambah..
sebelum ini ada pertolongan..
tapi oleh kerana commitment banyak..
pertolongan dikembalikan semula..
hanya separuh jalan..
aduii..

aku kelam kabut..??
erm.. tidak tapi aku rasa serabut..
aku rasa kerja-kerja aku bertempiaran
filing OUT...
huh~~
pening..
aku rasa mcm nak buat kerja filing pula..
susun semula kerja-kerja yang ada..
kalau serabut macam ni..
sampai bila pun keja tak OUT..
IN saje..

aku sejak dua menjak ni suka mengajar diri aku bekerja secara teratur..tersusun
baru kita nampak flow kerja macam mana..
kita tahu macam mana nak buat kerja..
keja mana yang perlu didahulukan..
and
keja aku ni tak boleh nak buat rushing2..
kena buat dengan tertib..
FOCUS..
baru la ada hasil yang uhmmm..

beth..beth...chikbeth..
sabar jerla..
u know what you should do..
try your best to do the best..
chayok2..

GOD will be with me..
+amen+

No comments: