Wednesday, August 8, 2012

: coretan 8.8.2012 :

pagi ini,
aku terasa sedikit tidak puas hati dengan bos aku 
dia seperti menganggap aku buat kerja sesuka hati..

hello,
aku pun pandai fikir bagaimana hendak membuat kerja aku tersusun dan mudah difahami..
aku berusaha untuk meningkatkan kualiti cara aku bekerja
aku juga ingin kan 5S untuk diri aku sendiri..
{walaupun aku tidak sempurna mana..}
lebih dari 5 tahun dah menempuh alam pekerjaan..
takkan la aku tak boleh nak fikir lagi..
terukss la kalau macam gitu..
baik kawin, duduk rumah jaga laki, jaga anak...

bos aku,
buat kerja serupa baru bekerja..
panas juga hati..+_+
serabut juga aku dibuatnya..

aku dah susun drawing2 yang aku dah buat..
as per requirement...~it just proposal okay~
dah get ready awal..tapi asyik postpone jer nak jumpa client..
at last,
aku pula yang kena blame..
nama pun baru proposal mmg la title tak tukar lagi..
kadang-kadang aku terlepas pandang..
ini tidak,
main tibai orang sesuka hati..

aku manusia biasa, ada perasaan..
aku kerja bukan nak makan gaji buta..
aku buat la keja aku..
standard la kalau 'ngular' internet sekali sekala..
keja tak banyak mana kan~~
bertahun2 kerja nak buat perkara yang sama..huh~~
itu serupa takda MATLAMAT untuk kehidupan namanya..
{lebih2 lagi bidang mcm aku ini}

aku dah malas nak membebel mengenai hal ini..
nanti tambah dosa pula..

perkara ini la membuat aku terfikir..
~sem depan aku cuma ada SATU subjek..~
apa kata..^_^
nak balik Sarawak boleh...
maksudnya "tangguh sem"
duduk sana sampai tahun depan..
kerja kat sana sementara nak tunggu buat studio awal tahun depan..
hahaha...
boleh tak??
bosan buat keja serabut...management out =.='
tenang jiwa duduk di kampung halaman..


coretan chikbeth tamat 10.48am





No comments: