Wednesday, February 1, 2012

: layan ombak rindu : yer ker??

haha..
semalam..
aku meminjam cd ombak rindu
kawan aku tu layan jugak ombak rindu..
nak jugak tahu ape yang best sangat dengan citer tuh..

before ni..
aku dah abiskan 1 hari baca novel ombak rindu..
hah~~kakak aku punya..
memang la jiwang nak mamposs..

so,
nak la tau ape yang best pula dalam movie..
erm...
disaat stress...tension.. kepala ni fikir pasal kerja, study..

nak layan feel pun kurang..
haha
semalam.. labtop aku kena download semula powerdvd...
slow pula tuh..
sambil menunggu installation tu tamat..
aku menidurkan diri...
haha

bila dah siap install..
aku pun play the dvd..
erm..
intro..hantu2 jer..
huh~~~
minit keberapa citer izzah ni mula..pun aku tak pasti coz..
aku seronok layan tidur..
hahaha

mengantuk sey.. bawa kawanku, betty
g jalan2 beli beg kat kuantan parade..

saje jer nak layan ombak rindu..
tetapi..
ombak rindu yang layan aku..
hahahahahahahahahahahaha
^_^

bila part dah last2 tu baru aku bangun and layan jap..
aduiii..
tak ngam dengan jiwa ku...
rasa nak tergelak2 sbb aku layan ombak rindu???
entah mane yang best..
maybe sbb aku dah baca novel ombak rindu..
so, feel nak menghayati filem die kureng...
nak pandang cd ombak rindu pun nak loya dah...

hahahaha
terukss sangat kan...

aku suka filem aksi..
transformer ker??
keta drift ker??
baru lah..
gempaksss..
ini...~~~
jiwang karat...
ah~~~
no..no..no..

aku lahir bulan februari
tapi
aku pun tak pasti
aku ni perempuan romantic or tak..
hahaha
yang penting
aku boleh jamin..
hati aku mahu..
meletakkan keluarga di tempat kedua
selepas Pegangan Agama menduduki tempat pertama...

last but not least...
aku layan ke ombak rindu...
owh..
tidak..~~~
tak mampu nak ulang tayang...
hehehehe


chakk~~

chikbeth

LOVE YA....
^_-

No comments: