Friday, February 10, 2012

: aku keliru :

huhu..
lama dah tidak mencoret isi hati di blog ini..
hari ini aku akan ke kuala lumpur..
esok pagi.. kami rakan2 kelas akan ada perjumpaan..
untuk subjek studio Topical semester yang akan datang..

subjek itu amat mencabar..
yang perlu komitmen dari diri sendiri..
sepenuhnya
daripada diri sendiri..

aku keliru..
samada aku ingin meneruskan studio Topical semester ini
atau
aku hold untuk sem depan @ sem thn 2013
huh~~

aku lagi keliru dengan hati sendiri..
sama ada..
aku hendak meneruskan studio ini
KERANA ingin abiskan study thn ini juga..
terutama subjek studio..
dan dapat menamatkan pengajian aku dalam setahun setengah lagi..
@
aku ingin menamatkan pengajian dengan keputusan yang membanggakan...
yang aku boleh 'jual' untuk memperbaiki kehidupan aku di kemudian hari..

huh~
aku tahu..
aku serahkan semua kekeliruan ini
dalam tangan Tuhan..
Dia yang maha tahu kemampuan aku...

Tuhan,
ini doa aku...
jawapan terbaik daripada engkau..
amen...

love u.


No comments: