Monday, February 13, 2012

: aduii :

pelik...
pagi ini ada suasana pelik dalam ofis..
adakah orang itu tengah 'marah' dengan aku..
suasana senyap jer...
huh~~

lantak dia lar..
bukan aku punya hal..
tak puas hati..
sapa2 pun tak akan puas hati...
bulan mengambang la tuh...
~whatever~

kalau ikutkan hati ni..
rasa nak tukar keja..
asyik fikir pasal perkara ini jak beberapa hari ini...

kenapa aku masih menunggu...
di sini
melayan bosan yang hadir...
kerja yang takda cabaran..
dan
aku sendiri menjadi malas untuk menerima cabaran..
huhu
aduii...

Tuhan pasti ada menyediakan kerja untuk aku dimana jua aku berada..
memang aku ada komitmen sekarang ini..
membayar hutang2 yang semakin bertambah..
aku tidak mampu untuk hidup hanya dengan duit gaji bulanan..
dengan beban kewangan yang menambah..
huhu..

TUHAN pasti bersama aku...
amen


No comments: