Thursday, December 22, 2011

: jangan salah sangka :

erm..
tiba-tiba petang ni keluar ayat ini di kepala aku..
aku cukup risau juga kalau orang salah sangka..

mmMMmm,
pernah kah aku keluarkan
kenyataan seperti ini sebelum ini??
aku pun dah tak ingat..

aku risau..
mungkin ada..
susah nya untuk berkawan..
teman tapi mesra
tanpa ada rasa risau..
kerana
mungkin usia sudah mendewasakan kita..
haha

tapi
apabila ada artis yang mengaku mereka teman tapi mesra
aku mulai faham..
dan aku juga melaluinya..
rapat tapi sekadar teman biasa
tidak lebih daripada itu..

mungkin nampak sangat rapat..
tapi
hati tetap kata..
'sekadar teman biasa
tidak lebih daripada itu...'

kadang-kadang kita berfikir seperti itu..
hati gusar serta risau jika
orang fikir sebaliknya pula..
hieww...~~
harap tidak..

sekali sekala..
mempunyai perangai gila-gila
tak apa kan...
bukan selalu..

di harap
kawan-kawan aku..
especially 'boboi' ^_^
faham cara pergaulan aku..
tidak terover..
kadang-kadang mungkin terover
yang penting
masih berpijak di bumi yang nyata...
kerana
ibubapa aku berada didepan anak mata aku..
Tuhan aku menyertai aku...

dalam apa jua pergaulan yang aku lalui..

sayang aku untuk anda semua..
kerana ia lebih membahagiakan...
betul kan?

^_^

chikbeth
>muaah<

No comments: