Monday, December 12, 2011

: risau :

huhu..
kenapa risau..??

tak tau nak cakap macam mana..
aku suka berkawan..
bagaimana character aku..
seperti itu juga aku bawa dengan siapa jua aku bergaul..
gila2 & a bit slumber attitude..
tak mau jadi 'plastik'
hehe
friendly kot..
tetapi
dengan orang aku dah kenal..

kadang-kadang bila aku gurau2..
orang tak layan..maksudnya..
x suka bergurau la tu..
so,
bila perlu act serius.. aku akan act serious la..

entah kenapa aku tiba2 terfikir pasal perkara ini..
mungkin aku tidak mahu rakan2 aku berfikir sedemikian..
itu yang aku risau..
disalah anggap atas keakraban aku berkawan..

it's me..
aku sayang semua rakan-rakan ku..
takkan nak control ayu....
uweaks~~
haha

belajar untuk jadi matang
matang dalam menjalani kehidupan..
tetapi bila stress..
perangai gila2 itu penting juga
untuk hilangkan 'stress'

lebih2 lagi dah nak abis sem ni..
kerja sekolah..huhu
kerja pejabat lagi..
dan
untuk pengetahuan blog ni..
aku bukan superwoman..

so, semua kerja kena dilakukan dengan merancang
supaya hasilnya ok..
if tak..
hasilnya kelam kabut la...

erm..
ok la..

jangan la risau chikbeth..
ok..ok jer..
kawan anda akan faham..
kita kawan jer ...
^_^

LOVE ya ALL

chikbeth

No comments: