Monday, May 9, 2011

: TENSION :

hehe
aku tension ker..
boleh gelak pula kan...
hahaa

tak tension sebenarnya..
tapi tak puas hati dengan cara orang ini...
bengong...

so, nampaknya aku macam orang bodoh dah..
tahu tapi buat tak tahu..
apa nak jadi..
apa yang dicari...

mungkin..
enough is enough..
angkara siapakah..
yang membolehkan aku beransur dari 'precicnt' ini

mungkin betul..
aku perlu berdoa..
minta dipermudahkan keputusan yang aku nak buat...

kalau tidak..
blog aku asyik2 menceritakan sesuatu yang kurang ceria..
jadi tak seronok pula nanti...

orait..
biar perkara ini berlaku secara serderhana pantas dan penuh efisien..

masa depan aku..
dalam tangan aku..
aku yang mencorak..

begitu juga..
jawapan serta keputusan adalah dari empunya diri..

ditemani my saviour JESUS CHRIST, MY GOD..

amen
chikbeth

No comments: