Saturday, May 7, 2011

: sekali lagi :

Sekali lagi untuk sekian kali nya...
aku kembali berfikir tentang penghijrahan..
dari apa ke apa??
or
dari mana ke mana??

kalau kerana sesuatu..
semestinya aku mahu lebih maju kehadapan..
masih mencari landasan untuk pengurusan yang sempurna..
setiap kali masalah hadir
perkara 'pengurusan' selalu timbul
hukhuk

jika kemana pula..
rasanya sudah 3 tahun aku ingin tapi ia tidak juga terjadi..
adakah tahun ini akan menjadi kenyataan..
mungkin seawal pertengahan tahun ini..
atau
awal tahun hadapan..
pelbagai nasihat diperolehi..
tetapi
tetap kekal ditempat sekarang..
ini kerana
aku cuma ingin melakukan kerja
mendapat hasil yang sepatutnya...
dan
aku belum bersedia untuk mencuba ditempat baru..

MUNGKIN..
mungkin..
aku
perlu nasihat diri ini...
memberanikan diri...
yakin dengan diri sendiri..
untuk me'inovasi' diri
kepada sesuatu yang lebih bermakna..

tak perlu diwar2 kan..
biar ia berlaku dengan sendiri nya..
SEBAB..
DIA,TUHAN...
tahu
tempat terbaik untuk aku...

kita perlu dan harus sentiasa membesar dan mencari sesuatu yang baru...
meningkatkan kualiti diri..
dan juga kuantiti diri...

GOD BLESS ME...

luv ya
chikbeth




No comments: