Tuesday, May 24, 2011

: hampir tamat :

hampir tamat??
apa itu??

cuti semester...
tinggal hanya seminggu..
hujung minggu ini akan bermula jadual hujung minggu ku..
rindu bertandang supaya masa aku sentiasa penuh
tatkala sudah terbiasa sibuk selama 7 hari seminggu..

rancangan aku sepanjang cuti sem
dipenuhi dengan tugas2 pejabat
yang mana
ia semua tidak aku sangka perlu disiapkan cepat..
sangat cepat dari jadual kebiasaan iaitu awal tahun..

seperti mengetahui..
jadual belajar aku juga berubah..

disamping itu
aku juga bertemu kawan baru..
rakan sepejabatku..
maisara zakaria
seperti kami suda kenal sangat lama...
itu la takdir yang menemukan aku dan maisara..
rakan seperjuangan ku pada ketika ini..
tetapi
hanya untuk sementara
kerana rakanku akan melanjutkan 'study' nya ke luar negara..
semoga perkenalan ini berkekalan
walaupun
selepas ini
kami sibuk dengan jadual masing2

iyaaa...
hampir tamat..
aku berharap
apa jua sikap negative...
pemikiran negative aku turut tamat..
aku terasa terbeban..
aku ingin melepaskannya...

+++++
positive
adalah amalan yang aku ingin pupuk...

LORD help me..

sekian

No comments: