Thursday, October 16, 2008

;2nd blog Pulak @ 'FS';

12 december 2006
December 12th, 2006 by bethanis-thea

12 december 2006..
apa yang special nya tarikh ini..???
sbnrnya takde yang special pun cuma hari berjalan macam biasa..bgn pagi,bersiap untuk pergi berkerja,sampai kat ofis buat keja yang ada..pastu lunch then balik..everday perkara yang hampir sama..kadang2 boring juga tapi byk lagi keseronokan kalau ada kerja yg menyeronokkan..tapi hari ni..PENAT sentiasa bertapak dalam badan ni,smpai tak larat nak buat kerja..kejap2 surf internet,kalau tak pun chatting..switch back to file kerja..tak sampai 3 saat..surf internet..baca news la..baca blog hotfm la.. rasa2 nya diri ini dalam tahap "BAHAYA"..kalau tak larat..bersandar dekat kerusi then melelapkan mata..
arrgh..tak sukanya..

12 december 2006…
ada 2 minggu lagi nak abis bulan and tahun..bukan mnunggu nak dapat gaji ke apa..cuma nak buat azam baru kot…sbb dah banyak sangat wayar2 dalam badan ni shut down..tak tahu kenapa??mb dah banyak sangat kerja yang disiapkan tak ikut format yang sepatutnya..main hentam je janji siap..that wasn’t me..!! skrg dah zaman berkerja so kerja is kerja..something yang akan dibina dan akan siap in reality..lain la time study..benda yg dibuat adalah untuk study..tapi if we can do our best, nothing imposible company out there will take as new design if related to their project..that is ‘the thing’ i have and shall study to improve myself..i’m not working to earn a lot of money for this moment.. what the important is improving myself in product,entertain client,handling project..and lot more so that one day God will approve my dream to have my own company..

YES..that is my dream..Bethanis IDesign sdn bhd
we can’t just dream but we have to turn it to reality…


12 december 2006…
hari yang membuatkan diri ini berfikir tentang masa hadapan.masa hadapan yang mesti dirancang bukan biarkan masa berlalu sia2 sahaja..rasa2 nya takda org yang biarkan hidup mereka berlalu begitu sahaja..melainkan org yang tak pernah menyimpan impian hendak hidup lebih bagus dari hidup skrg..

12 december 2006….
hari ini juga hari pertama my ‘buah hati’ >>> mr ORANG3 kena saman sbb parking di tempat yang salah..tak tau berapa kena nasib baik yg menyaman org MPK..tak la sampai beratus kena..

12 december 2006 akan diakhiri dengan aktiviti yang amat disukai sempena christmas yang semakin menjelma..iaitu caroling..pergi bertandang ke rumah sambil menyanyikan lagu christmas..slps aktiviti ini berakhir pada mlm nanti, rehat akan dinikmati dan berharap keesokan hari akan menjanjikan hari yang lebih segar dan bertenaga..

sekian terima kasih

No comments: