Thursday, October 16, 2008

.:1st Blog post @ friendster [yr 06]:.

bethanis “WORLD”
September 9th, 2006 by bethanis-thea


HELLO everybody out there…check on it….!!

chewah nak speaking london pla…hehehe
erm,aku actually tak tau nak tulis apa tapi just nak try je…klu dah terrer ckit leh arr wat yang canggih ckit..

Selepas je abis study hujung tahun lepas,aku balik kampung..yeah..yeah ‘balik kampung’ bestnyer.. njoy puas2..tiba je masa result kuar aku langsung tak nak ambil tau..aku biarkan surat datang sendiri kat tempat aku… tapi masalahnye..surat 2 aku letak alamat rum dekat kuantan..terpaksa pergi kuantan la..actually aku mmg nak balik semula dekat 'semenanjung'..bak kata org dkt swk.. blik ke tempat mula2 aku ditempatkan time p semenanjung iaitu kuantan..

kat kuantan aku dapat belajar banyak perkara..tersangat banyak la..yang tak pernah aku perolehi time di tempat aku sendiri..tapi aku bersyukur sebab apa yang aku explore di kuantan byk menjurus kepada kehidupan yang positif…sebab itu aku sayang akan tempat aku duduk sekarang..

satu perkara yang aku mula faham adalah "PERUBAHAN"..walaupun aku rasa happy dengan kehidupan di kuantan tapi itu tak berlanjutan sbb perubahan berlaku setiap masa..aku mengharap apa yang berlaku semasa aku mula2 datang ke kuantan, alami dapat aku lalui semula setelah kembali ke kuantan tetapi TIdak jawapannya sebab perubahan telah berlaku…aku mula belajar untuk mengenali dunia baru..kawan baru..cabaran baru…kesimpulannya semua perkara baru.. cuba kita renungkan setiap saat semuanya adalah benda baru yang kita lakukan..itu adalah perkara paling ajaib yang kita perolehi…anda setuju? hehehe

TETAPI ada jugak yang aku tak tukar misalan gelaran aku sebagai "sister Rock" hehehe sbb kebanyakan yang datang adalah baru so semestinya yang lama dah jadi tua..hahaha rasanya boleh dibuat sejarah..huahuahua.. dah masuk 3 tahun kot gelaran ini..kalau bagi sis rock, ROCK tu banyak meaning…hehe hanya org yang kenal aku je tau apa maksud rock yang aku guna..

okeyla..sampai sini jak..
tulis pjg2 pun bukan ada yang nak baca….
hehehe
adios amigos…
muuaah..
miss all of u guys and gals who kenal me lor…
chau chin chow…

No comments: