Thursday, November 7, 2013

: KEGILAAN KU :

Haha
sebelum aku meneruskan tugas sekolah ku..
nak karang sikit..

aku ada sedikit kegilaan sejak akhir ini..
bukan aku 'gila'
masih waras lagi...

cuma
kegilaan terhadap barang2 yang aku rasa aku suka sangat...
buat masa ini aku boleh bagitau 3 hal
tapi rasa nya 2 hal paling aku 'gilakan'
dan
1 hal aku boleh kata perlu ambil masa yang lama untuk memilikinya..
but nothing is impossible 'right'
haha

okay...
hal yang pertama..
aku gila serta teringin untuk memiliki telefon pintar 
Samsung Note 3
korang mesti tak tahu kenapa aku nak sangat beli handphone jenama ni..
salah satu sebab yang paling utama..
boleh sketch...
so, kita boleh tulis bila2 masa kalau ade idea..
maklumla,
kerja & study aku ada kaitan dengan kerja-kerja seni..
 Tak kisah la besar or outdated ke time aku nak beli nanti
harap stok masih ade..
especially Note 3.. <

hal yang kedua,
aku nak beli baju GB13 Keluaran khas untuk Sarawak jer..
orang luar nak pakai boleh kot..
tapi orang jer yang ramai..
baju ni dicipta sempena sokongan kepada pasukan bola Sarawak..
aku pun last minit tau..
orang post di facebook..
baru sibuk nak jugak..
buat masa ni takde stok..& aku nak berjimat cermat lu
mrCCX banyak minta $$ bulan ni...
tapi hal no 2 ni suam2 kuku jer..
slow2 dapatkan..
haha

hal yang ketiga
hahaha
aku tak nak kata perkara ni mustahil..
Tuhan ada apa saja rencana untuk kita..
jika kita ada usaha..
hal no 3 ini.. adalah...^_^

 tada~~ hahaha

ini la hal kegilaan aku sekarang ini..
smart kan.. BMW X1 2013
hjg minggu lepas terjumpa kereta ni.. 
plat no.. CCX122
sbb plat abjad sama, kakak aku tegur..
aku dekatkan mrCCX aku..
OMG!!
X1..!! pengsan~~
tapi kaler putih..
before ini jumpa kaler blue black kot..
kat depan KLCC pun ade iklan kan keta ni..
lagi pengsan..

minggu ni aku buat rombakan besar2-an 
cover photo di fb tukar
ada qoute lagi, 
"nothing is impossible, the word itself say 'i'm possible"
selain itu, 
wallpaper hp aku, 
desktop aku dah ada gambar X1 jugak..
whiteboard pun aku print and pin-up tau..
 free sikit memang aku jenguk gambar2 BMW X1 ni..
siap tengok harga.. 
tak sampai setengah juta
tapi boleh beli rumah kot..
haha
kalau murah rezeki.. dapat la aku merasa kereta ni..
percaya sahaja qoute tadi.. 
hehe

so, ini la kegilaan aku..
gila tak gila..
hehe
motivasi jugak tu..
nak bagi rajin lebih sikit..

okay, done!!
nak buat keja kejap..
kul 10 ada game futsal..
join jer..bersukan... i like..^_^

LOVE ya..


No comments: