Monday, November 25, 2013

: Aku rasa sangat stress :

Tiba-tiba aku rasa sangat stress...
banyak keja aku pending..
aku kurang pasti dapat atau tidak aku settle kan..
aku takut...
aku risau...
semua nya perlukan masa...

dalam aku stress ini..
aku hampir terlupa 
aku ada Dia..

Tuhan, Tolong aku dalam segalanya..
jalan ini pilihan aku..
aku perlu belajar untuk melakukan semua perkara 
dengan terbaik..
walaupun tidak boleh se 'perfect' yang aku mahukan 

biar aku menangis hari ini..
daripada aku menangis..
bila saat semua aku tidak boleh berpatah balik Tuhan..
ya...
semua salah aku..
kerana tidak mengurus masa dengan baik..

aku menyalah kan orang lain..
tapi aku tidak sedar aku juga punca kepada kesemua kesalahan itu..
aku tidak mampu
tapi aku mengatakan aku mampu melakukan semua itu..

+_+
aku ingin jadi kuat Tuhan..
dalam ketakutan aku,
engkau pasti ada bersama aku..

biarpun luaran aku nampak gembira..
gundah gulana aku 
hanya Engkau yang paling memahami ya Tuhan..
hanya dari luahan ini..
ketenangan Engkau kembalikan pada aku..

Terima Kasih Jesus
Terima Kasih Tuhan

I LOVE YOU...

No comments: