Wednesday, February 6, 2013

: unfriend facebook friend :

hello and hahaha
dari semalam lagi aku terfikir hendak 'UNFRIEND' rakan facebook yang aku rasa nak 'unfriend' la
banyak koleksi kawan pun tak berguna
haha
even tak bagi effect kepada system facebook

aku berfacebook untuk suka2..
cari kawan lama
bukan untuk mencari kawan baru..
lebih2 lagi orang yang aku langsung tak kenal...
kawan kepada kawan pun aku kurang nak add or approve..

sekarang lecturer pula yang dah guna kemudahan facebook untuk berkomunikasi dengan student..
macam itu, aku sokong lar..

erm...
okay..berbalik kepada topic..
rancangan aku ni hendak dilaksanakan hari ini...
tiba-tiba pula.. 
dalam radio era pagi ni..
bercerita pasal akibat dari aktiviti 'unfriend' ini..
telah menyebabkan hati pihak sana terguris hati..
ohooo..
ade ker?
mereka tahu ke kalau kita unfriend mereka..?

okay..
its all about my own life now..
aku nak orang yang betul2 aku kenal jer ada dalam senarai facebook..
privacy katanya..
biar orang kenal jer tau status wall post kita.. 
takkan ade konflik kot..
alam maya jer..
hahaha
aku sendiri pun tak tahu macam mana nak terangkan..
biarlah..
aku sekadar buat luahan di blog ini..
mengenai apa yang aku dengar pagi tadi di radio + plan aku 
kebetulan sama..
apapun
 aku tahu apa yang terbaik untuk diri aku..
diiringi oleh restu dari Dia.
+amen+

^_^



No comments: