Friday, February 8, 2013

: akhirnya :

huh~~
akhirnya tamat juga episod drama
'setia hujung nyawa'
hahaha
fanatik pula aku disebabkan cerita ini...
mula2 tengok dulu.. sebab nak isi masa lapang..
macam sweet pula cerita ni..
aku layan sampai la si isteri keguguran..
sapa yang layan drama ni, tahu lar..
haha
 
lepas itu
terus taknak layan.. 
kononnya
nak focus kerja and prepare untuk study katanya..

entah macam mana
boleh pula tersangkut balik nak menonton cerita ini..
ingatkan bila dah masuk jalan cerita zain menghukum elsarlina kerana keguguran itu..
zain hakimi akan jadi sangat jahat
tetapi
rupanya gaduh dalam suasana sangat sweet..
hahaha
apalagi layan lar..
biasa aku akan balik lambat dari ofis..
semenjak tersangkut drama setia hujung nyawa ni..
mesti ada dirumah sebelum jam 7..
 
argghh~~
aku jadi fanatik dekat zain hakimi..
hahaha
~so sweet~

nasib baik la cerita ini dah abis..
pada 7 feb 2013..
-tamat-

tapi saya masih lagi menonton secara online..
zaman dah moden kan..
boleh tengok banyak kali...
huhu..
bangun pukul 2,3 pagi pun boleh layan
haha

harap lepas ni dah tak terikat dengan mana2 cerita..
mampus..
tak suka terikat dengan mane2 cerita..
menganggu focus..
hahaha

okay..
itu sahaja

bye

LOVE JESUS

No comments: