Monday, July 30, 2012

: coretan hari ini :

hi..
tajuk paling ringkas..
aku boleh tulis apa-apa yang timbul di kepala ini..

..coretan 1..
hari ni/malam ini.. aku berazam hendak settle kan assignment 
selewat-lewatnya hari rabu..
itu bukan dikira azam tetapi lebih kepada 'goal'

kita tak perlu 'goal' atau 'visi' yang besar...
daripada perkara kecil kita akan belajar untuk perkara besar pula..

so, aku pernah tulis..
aku nak siapkan assignment paling lewat pun hari rabu - hampir settle..
so that, hari khamis and jumaat boleh revise..
tetapi..
aku ni kurang kuat.. biasanya tak terlaksana pun..
huhu..

so, kali ini aku akan cuba untuk capai 'goal' itu..
boleh dibawa ke semester depan n seterusnya amalan itu
kan bagus~~
chayok2..!!

..coretan ke-2..
aku sebenarnya dah lapar..sekarang ini la.
perut dah rasa sakit..
and aku ada sorang lagi member kat rumah ni..
wife die takde..
aku nak panaskan bekalan aku dari kl..
and cukup untuk aku jer..
kalau panaskan semua pun takpa 
tapi
aku nak makan depan labtop sambil buat keja..
hari ni aku malas nak bercakap..
ulser tak sembuh lagi so, susah nak cakap..
mcm tak bagus pulak kan..
aku kan bujang.. kehidupan pun mmg dibujangkan..
buat hal sendiri.. 
terasa seperti tidak punya masa untuk berinteraksi dengan sesiapa..
melainkan dengan handphone..
sbb handphone kita tak perlu cakap..
haha

..coretan ke-3..
aku rasa mcm nak keluar p release tension walaupun tak tension
p teluk cempedak or TC..
lama dah tak melepak mcm tu..
takda geng dah
ada jugak geng tapi malas nak ganggu..
baik jimat minyak keta ku.. lepak kat rumah..
haha

ada masa nanti..
maybe, after this coming weekend..
settle preparation untuk public speaking and praktikal..
boleh la kot jalan2...
time raya nanti
~~release minda~~

so, aku rasa itu jer kot..
yang timbul dalam kepala ni setakat sekarang..
haha

May GOD bless us all..

LOVE ya..

chikbeth


No comments: