Wednesday, March 7, 2012

: Terganggu :

pergh~~
terasa juga aku sedikit 'terganggu' perasaan..
pengabaian berlaku..
jealousy berlaku..
padahal takda apa2 yang berlaku.
aduh..

over perasaan sekejap
haha
tapi yang penting..
aku boleh menilai erti persahabatan sebenar
ikhlas or tidaknya sebuah ikatan persahabatan itu

bukan untuk mengeluh..
tetapi..
amat ketara berlaku
mungkin yang dimaksudkan dengan 'kesepian'
mencari teman sementara untuk mengelak 'kesepian' menerjah kehidupan..
apabila kesepian itu hilang..
teman sebentar tadi dilupakan..

apa boleh buat..
terima ajer lar...
sapa la kita kan~~

bila orang ingat..ada la mereka cari nanti..
kalau dah lupa pun..
owh..perkara biasa..

hidup masih boleh diteruskan
bukan senang nak dapat seorang kawan / sahabat / teman
yang boleh ketawa,sakit, nangis bersama..
jarang sekali..

kita perlu belajar untuk menghadapi semua ini..
lebih lagi orang seperti aku yang kurang pandai untuk bersosial..
aku cuma ingin rakan2 aku gembira bila bersama aku..
thats all...

Don't Think too much

love ya all..

chikbeth

No comments: