Tuesday, August 3, 2010

: BOSAN :

ari ni
aku stay sorang di rumah..
mana pergi housemate aku???
ada dirumah mereka...
actually aku suda berpindah rumah..
dari duduk rumah flat ke rumah teres 2 tingkat..
kenapa?
aku pun belum pasti kenapa??
tapi berkemungkinan
ini la jawapan bagi DOA aku..

bukan kerana
dot..dot..dot.
wah~~apa itew..

sekarang aku juga ada housemate
tp owner of this house..
dia pergi kursus d chiang mai selama 3 minggu
sorang lagi belum balik kerja..
so, tinggal la aku berseorangan

aku perlu kuat
melawat rasa bosan..
banyak benda boleh buat...
sapu daun di luar rumah
but
ari dah malam
esok pagi jer kot..
bgn awal2..
exercise kan...

kerja ofis pun ada...
kerja sekolah lagi la
terasa lega sikit sebab hampir 80% kerja sendiri settle..
tunggu nak settle assignment mlm ni (3/8/2010)
if belum mengantuk blh ar buat layout lab..

huh~~
i must KEEP POSITIVE
BE OPTIMIST...
'pentingkan diri sendiri'

what i decision that i make..its all for myself

may GOD be with me..
amen

No comments: