Tuesday, May 15, 2012

: stress :

huh~~
bukan senang nak senang 
semuanya perlu usaha..

aku sangat marah dengan diri aku ketika ini...
buat perancangan tetapi tidak pernah dilaksanakan dengan bersungguh2..
i hate this..
azam awal penuh dengan semangat 
sekarang dah nak masuk pertengahan tahun..
kelihatan semakin teruk..
sangat teruk

aku tak tahu apa lagi yang perlu aku lakukan
untuk diri aku sendiri
sepertinya 
aku tidak cukup kuat untuk membantu diri sendiri..
kesedaran untuk berubah menjadi yang lebih baik sentiasa ada
tetapi seringkali ditipu/dimanja oleh diri sendiri..
 aduii...
banyak perkara yang aku ingin lakukan
ya..untuk melakukan semua sekali dalam satu masa adalah mustahil..

Tolong Doakan aku ok kawan2..
biar aku menjadi lebih tegas..
lebih bertanggungjawab...
aku rindu kehidupan aku sebelum ini
dimana, dulu aku agak tegas dengan pendirian aku walaupun seringkali terkucil...
boleh siapkan tugasan dengan baik..

memang aku rasa stress sangat
memikirkan kerja yang asyik tertangguh..
perlukan $$ nak bayar yuran..
selalu GOAL tersasar...
T.E.N.S.I.O.N

selagi aku tidak berubah..
selagi itu blog aku ini belum berbunyi ceria..
jarang sekali aku akan meluahkan rasa gembira dalam blog ini..
kerana ia hanya seketika..
aku memang menyimpan azam hendak berubah..
menjadi seorang yang lebih aktif..
ceria..
apa yang perlu aku lakukan..
keluar dari kepompong kehidupan aku??
apa yang aku kehendaki supaya aku lebih bersungguh-sungguh untuk berubah??
website, buku...yang ada memberi tips juga aku cari..
sebagai penambah kekuatan..
Doa harus ada... sebab DIA yang akan memberi berkat untuk kita..

Love to watch drama Zenkai girl
seorang perempuan yang penuh ambition..
chayok2 chikbeth..

aku tidak mahu menamatkan study aku dengan markah yang cukup makan...
sekadar belajar untuk mendapat degree..TIDAK GUNA..
aku belajar untuk dapat ilmu yang akan digunapakai untuk career masa hadapan

Lord Jesus Help me..
amen

LOVE ya


No comments: