Thursday, November 18, 2010

: sudah daftar :

halu
aku sudah memulakannya
aku sudah daftar akaun blog ku di nuffnang
tetapi
aku belum baru jer belajar..
lama dah tak update blog..
seperti yang aku beritahu tadi..
aku masih mencari X factor untuk blog aku ini..
kata perlu iklan kan something....
what is it..
adakah kod iklan yang di katakan
merupakan simbol nuffnang
itu sahaja??

actually,
aku biasa tengok blog2 yang aku lawat
kebanyakan ada simbol nuffnang
aku nak juga letak...
haha..
dah letak...
^_^
mmmm...
maybe aku perlu
memperindahkan blog aku..
tak ape..
akan aku pelajari lagi
banyak cerita yang boleh aku cerita mengenai kehidupan aku..
nanti bila ada masa aku
akan kongsikan..
hehe
taip punya taip..
kadang-kadang
aku tidak menyangka boleh berkata seperti apa yang aku tulis ni
bila aku baca semula
seperti
wow...
kita mmg dilahirkan dengan akal yang sungguh unik..
walaupun kita bukan sasterawan..
tetapi
ayat2 yang di sampaikan
superberb!!
i like....

keep it on...

semoga berjumpa lagi...

hehe

GOD bless all of us

chikbeth

No comments: