Saturday, September 18, 2010

: KEKUATAN :

Tenaga...
diperlukan untuk menjadikan kita kuat..

tetapi
aku merasa diri aku semakin lemah..
lemah..dan lemah....
aku cuba untuk menjadi kuat..
tetapi
pada akhirnya
aku kembali
LEMAH

BEBAN..
apa beban yang aku pikul
sehingga merasakan ia sangat berat
apa BEBAN yang aku tahan..
sehingga aku hampir kurang daya...

LEPAS~~~
seboleh-bolehnya aku ingin lepasi BUKAN melepaskan..

tapi sampai bila??
aku semakin tak keruan
dengan perjalanan hidup sendiri
lintang pukang
pada zahir orang melihat aku OK
huh~~
keluhan demi keluhan
mendatang
sampai bila


aku ingin menjadi seseorang tapi
cukup sekadar seseorang yang boleh melakukan
sesuatu..
aku baca buku motivasi semoga aku boleh bangkitkan motivasi diri.

aku pandai berkata-kata..
tetapi
kenapa
aku jarang dapat menyatakannya..

aduh~~
masa itu emas..
bagi ku masa sentiasa tidak cukup..
apa yang salah dengan cara ku..
sangat banyak salah...

bagaimana aku ingin mengatur..
??????

GOD help me....

chikbeth


No comments: