Monday, January 6, 2014

: 60% Merdeka :

hye blogger semua..
selesai sudah semua misi semester ini
..
walaupun portfolio sudah selesai..
aku masih belum rasa 100% misi selesai..
masih perlu menghantar report topical study

report aku masih perlu ditambah isi and perlu disusun semula..
supaya aku boleh hantar untuk di hardcoverkan..
then submit di UTM..

Thanks God,
aku beroleh kelepasan..
walaupun tiada kepuasan yang aku miliki..
pada awalnya
aku ingin berundur..
kawan-kawan aku tidak membenarkan..
aku dalam keterpaksaan..
merelakan bantuan diberi..
dan terus berfikir positive..
kerana pengunduran aku 
akan menyebabkan kekurangan pelajar

mmm...
bukan lulus yang aku cari..
mendapat CTP bukan harapan aku
juga bukan perkara yang mengembirakan aku
tetapi..
KEPUASAN dalam aku menimba ilmu..
aku bukan la pelajar yang cemerlang..
aku seorang yang agak lemah untuk memahami dalam pelajaran..
aku banyak mengambil masa untuk memahami 100% apa yang aku kaji..

Tuhan sudah memberi jawapan bagiku..
itu yang aku tuai, itu lah hasil yang aku peroleh..

aku kembali mencari semangat..
supaya semester depan aku beroleh persediaan yang total..
aku ingin tunjuk
bahawa aku juga boleh..

aku mesti melakukan perubahan..
aku mesti berada di luar zon selesa..

Tuhan sertai aku..
dalam apa jua yang aku fikir dan hendak lakukan..
lindungi aku..
I LOVE YOU...

+amen+

No comments: