Friday, September 27, 2013

: Fenomena 'Cinta Jannah' :

Haluu everybody..
haha..
wahai belogku..
berhabuk lagi dah ni..
fuh~fuh~
haha

tajuk gempak sikit..
hahaha
fenomena gitu!!

actually, aku dah sedikit terlambat untuk meminati drama yang telah abis tayangan 
di Slot Akasia TV3..
dah nak abis episod baru nak layan feel..
dapat pulak episod2 akhir yang agak menyedihkan..
so, as usual..
aku akan cuba mencari info2 terbaik dari penonton..
contohnya, 
dari Facebook..
komen2 semua adalah ikhlas.. 

ermm...
dah tamat cerita 'Cinta Jannah' ni..
ramai pulak yang tidak puas hati ending..
sebab macam banyak hal tidak dirungkai kan..
itu komen penonton..
aku pun tidak tau jalan cerita sebenar kerana tidak mengikuti dari awal episod..
maklum la.. 
aku sudah berazam tidak mahu mengikuti apa-apa drama bersiri 
perlu fokus kerja + STUDY..

entah macam mana..
aku nak try tengok..
aku kata 'takpe'
dah nak abis episod..
tak lah terikat sangat..
BUT..
berdasarkan komen2 dari penonton di FB..
awal cerita ni memang seronok..
pengakhiran nampak macam tergesa-gesa..
so, aku pun tertanya-tanya..
apa yang seronok nye cerita 'cinta jannah' ni..

haha..
bermula lah pencarian aku berkenaan dengan cerita ini..
ermmm...
dengan adanya sinopsis bagi setiap episod 
menjadikan aku teringin untuk melihat apa yang ada dalam lakonan pelakon..
zaman dah moden..
cerita dah lepas, boleh lagi dilayari di internet..
apa lagi..
melekat la aku dengan cerita jannah ni..
aku tidak tengok dari episod pertama..
aku hanya ingin menonton lakonan oleh teraju utama..
-komedi romantik-

nampak gayanya aku memang minat cerita komedi romantik lah..
hahaha
so,
sekarang ni tengah demam 'jannaril'
harap lepas abis meluah perasaan di blog ni..
aku boleh kembali fokus kerja dan study..

hehe
sendiri yang buat masalah
takpe...
enjoy~~~

ok la..
itu sajer..
bubye~

No comments: