Sunday, October 2, 2011

: jangan fikir pasal duit :

huhu
tajuk ku..
baru payday pun
kepala asyik fikir jangan membazir...
tp tak menolak untuk menyediakan makanan untuk dimakan bersama adik beradikku..
yang penting aku tidak kehidupan aku kalah dengan duit..
TUHAN YESUS adalah yang terutama..
aku serahkan kehidupan aku sesuai dengan rencana Dia..
Dia adalah kekuatan aku..
semangat aku..
walaupun nafsu daging aku lagi hebat..
aku menolak untuk menuruti nya
walaupun kadang kala aku kalah

itu sebab aku kena kuat..
aku kena kuat iman juga..
kasih sayang yang Tuhan berikan
di BEST i have..

duit kita boleh cari..
kita tahan ia.. tiada guna..
renung-renungkan..
rezeki yg kita dapat untuk kehidupan kita..
susah kerana kita di suruh belajar..
kerana kita masih tidak mampu berdikari..
dan Tuhan juga belum membenarkan kita
takut kita akan alpha..
I LOVE U LORD...

No comments: