Tuesday, October 11, 2011

: bukan senang nak senang :

terbeban..
adakah diri aku terasa terbeban sekarang ini..
aku pun confuse..

aku ingin masa untuk aku menyiapkan tugasan
yang terbengkalai..
beberapa tahun ini
asyik bergelumang dengan masalah
pengurusan diri..
apa yang timbul difikiran ku...
adakah aku memikirkan nya sendirian..
sepatutnya aku share it with others...
tetapi
sapa yang sudi mendengar...
ADA...
takkan aku lupakan
TUHAN YESUS ku..
Dia lah sahabat sejati aku...

aku menjadi begini
adakah kerana aku berada dalam keindahan anganan ku...
yang ternyata lebih indah dari dunia realiti ku

huhu..
bebanan apa lagi aku bawa ini..
hatiku, fikiranku..

semua memikirkan perkara yang perlu aku siapkan...
aduh.. perlukah aku mem'postpone' lagi azam ku..

adakah aku ingin menjadi seperti orang bodoh sombong..
berlagak lebih tp nothing.....

huh~~
keluhan demi keluhan..
seperti ingin sahaja aku berlari sehingga peluh membasahi badanku
segala apa yang tidak aku senangi tertanggal dari tubuhku ini...

hu~~huh~~huhu...

Tuhan Lindungi la aku..
daripada fikiran yang tidak baik
Kekuatan dan Kasih engkau adalah terutama bagiku...

love you LORD..

No comments: