Thursday, August 18, 2011

: tak sabar :

aduh..duh..duh
aku rasa.. kalau aku ada kuasa untuk memutarkan masa...
harus aku putar hari ini sudah hari sabtu..
kenapa tak isnin..
sebab..
sabtu aku ada hal nak buat..
then..
hari2 bekerja yang dah hilang mood..
physco sungguh..
mana nak cari mood nak siapkan kerja..
beri masa sekejap lagi lar..
after siap kan luahan kat blog ni lar...
huhu

bukan apa takda mood juga..
sebab kena buat perkara untuk kerja awal tahun ni..
that day dah buat tapi.. kena reject.. sebab tak perfect..
hah~~ macam mana orang tak gelar aku ni
'perfectionist'
dah buat.,,yang terbaik tapi.. huh~~
nak lagi baik..
menyebabkan perkara ini immune
dengan aku...

ada baik..ada buruk..
baik ...if aku sorang yang buat..
buruk ..if buat kerja berkumpulan
tapi tak semua macam tu.. ada yang nak buat yang terbaik..

huh~~
harap lepas balik dari bercuti ni nanti i dapat la
semangat yang lagi bersemangat..
untuk bekerja...
dalam pengurusan..
keyakinan..
study juga..
studio...tu..chayook~~
in GOD...
love Him..love u.. love everyone..
^_^

No comments: